arkadşlar bu kayıt dondurma yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sesiz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sesiz

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Haz 2011
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Şehir
Adana
kayıt dondurma nasıl oluyor arkadşlar yardım harçları yatırmasaka sorun olurmu tşk
 
benım bildigim harcını yatırmayınca kaydın otomatık olarak donmuş oluyo dıye bılıyorum ama genede büroyu arayıp bılgı alabılırsınız
 
Geri
Üst