ders çalişmaktan sıkılanlar :)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mliks
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Selam ben gene sıkıldım :haha
 
son üç kitabım kaldı fakat kitaplar bittikçe bnm kafam karışıyo gibi arkadaşlar ya
 
üniteler çok fazla bence yaaaaaaaaaa
 
geçen yıl toplam 12 ünite varmış bu sene yine iyi ya
 
o zaman sözümü geri aldım:)
 
lojıstık sen:)
 
çalişmaktan sıkıldım
 
Geri
Üst