Z zalimsin_22 Kayıtlı Öğrenci Katılım 6 Ocak 2009 Mesajlar 7 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 6 Ocak 2009 #21 indireceklerin dikkatine ) proğram şifre istiyo,proğramı veren arkadaş bi zahmet diyecem ama o da şimdi kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş der....
indireceklerin dikkatine ) proğram şifre istiyo,proğramı veren arkadaş bi zahmet diyecem ama o da şimdi kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş der....
V volkii Kayıtlı Öğrenci Katılım 13 Nis 2008 Mesajlar 208 Tepkime puanı 2 Puan 0 Şehir İstanbul 12 Ocak 2009 #22 program sıfre felan ıstemıyordu 1-2 ay gıremedım dıye hemen sıfrelenmıs mı yauff
I ıcıger Kayıtlı Öğrenci Katılım 7 Ocak 2009 Mesajlar 7 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 53 Şehir Adana 21 Ocak 2009 #23 teşekkürler
V volkii Kayıtlı Öğrenci Katılım 13 Nis 2008 Mesajlar 208 Tepkime puanı 2 Puan 0 Şehir İstanbul 23 Ocak 2009 #24 linkin süresi dolmuş bnm eski pcde mevcut bu program oradan tekrar atacagım kusura bakmayın
D dolunayi Kayıtlı Öğrenci Katılım 24 Ocak 2009 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 40 Şehir Adana 24 Ocak 2009 #25 şifre istyor nasıl acacağım programı
M mavisim_6689 Kayıtlı Öğrenci Katılım 4 May 2008 Mesajlar 28 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Ankara 29 Ocak 2009 #26 teşekkürler
M mavisim_6689 Kayıtlı Öğrenci Katılım 4 May 2008 Mesajlar 28 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Ankara 1 Şub 2009 #27 teşekkür ederim
V volkii Kayıtlı Öğrenci Katılım 13 Nis 2008 Mesajlar 208 Tepkime puanı 2 Puan 0 Şehir İstanbul 2 Şub 2009 #28 mavisim_6689 açabıldı sanırım demekkı problem yokmus
M melikeshn Kayıtlı Öğrenci Katılım 8 Şub 2009 Mesajlar 3 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 41 Şehir Adana 8 Şub 2009 #29 şifre istiyor
V volkii Kayıtlı Öğrenci Katılım 13 Nis 2008 Mesajlar 208 Tepkime puanı 2 Puan 0 Şehir İstanbul 8 Şub 2009 #30 Program artık paralı surume gectıgınden dolayı acılmıyor yoksa şifre felan istemıyor. Yenı sürümünü alabilirsem sizinlede paylasırım.
Program artık paralı surume gectıgınden dolayı acılmıyor yoksa şifre felan istemıyor. Yenı sürümünü alabilirsem sizinlede paylasırım.
N nihill Kayıtlı Öğrenci Katılım 29 Mar 2009 Mesajlar 6 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 36 Şehir Adana 26 Nis 2009 #32 LÜTFEN DİKKAT : Dosyanın içersinde bulunması gereken msvbvm50.dll bu dosya eksik oldugundan proggram calısmıyordu şimdi Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun. buradan bu dll dosyasını ındırıp aynı klasöre atacaksınız. yaw cok problemlı bı program bılmıorum sorunlar oldu daha da.
LÜTFEN DİKKAT : Dosyanın içersinde bulunması gereken msvbvm50.dll bu dosya eksik oldugundan proggram calısmıyordu şimdi Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun. buradan bu dll dosyasını ındırıp aynı klasöre atacaksınız. yaw cok problemlı bı program bılmıorum sorunlar oldu daha da.
T TekinTevfik Kayıtlı Öğrenci Katılım 21 Eyl 2015 Mesajlar 12 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 38 Bölüm İşletme Şehir Ankara 9 Ara 2015 #33 arkadaşlar programın ismini verirseniz başka yerden de temin edebiliriz, linklerde ben de problem yaşıyorum.
arkadaşlar programın ismini verirseniz başka yerden de temin edebiliriz, linklerde ben de problem yaşıyorum.