Moraliniz Bozuk Ise

ogrenci_84

Özel Üye
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
158
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Şehir:
Adana
Eğer ki hava bozuk,siz bozuk:) hayat zaten bozuk diye düşünüyorsanız.Mutluluk hormonunu harekete geçirecek birşey tavsiye edeceğim;
'MÜZİK' ve 'UYKU'
Evet doğru duydunuz.Hareketli bir müzik ve uyku tüm sıkıntıları atmasada sizi bir nevzi içinizin sıkıntısından uzak tutuyor....
Eğer ki evde değil dışarda iseniz park köşelerindede sıza bilirisiniz(Tabi bu bir şaka)

NOT:Uzmanlarca araştırılıp kanıtlanmıştır..
 
A

asigül

Misafir
merhaba hayat gerçektende bozuk benim için ... ama uyku sinirlerimi bozuyor yatamam evde hele hiç şu saatlerde duramam iyiki çalışıyorum.iş iyi geliyor
 

ogrenci_84

Özel Üye
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
158
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Şehir:
Adana
merhaba hayat gerçektende bozuk benim için ... ama uyku sinirlerimi bozuyor yatamam evde hele hiç şu saatlerde duramam iyiki çalışıyorum.iş iyi geliyor
BİRDE MÜZİK DİNLE ŞEKER..İŞ YERİNDEDE BAZEN BUNALIYORUZ.BEN ŞAHSEN ÖYLE YAPIYORUM..Eğer evde uyuyamıyorsan verdiğim örnekte park köşelerindede sızabilirsin:p:D
 
A

asigül

Misafir
onuda istemiyorum artık. dışarıda mutlu insanları görünce kendi mutsuzlugum zavallılıgım aklıma geliyor ... ben çalışıyım hem iş hem ders
 
A

asigül

Misafir
ya bişey sorabilirmiyim
biraz önce bi aşk öykünüzü okudum ama size orada yazdım size ileti gelmiyomu?
 

Gül Demirbilek

Özel Üye
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
50
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Şehir:
Mersin
paylaşım için çok teşekkür ediyorum..kesinlikle müzık ve uyku bire birdir ruhumuza bi de dostlarımız galiba :) bu da benim içimden geldi ..eklemeden yapamadım :) sevgiler..
 

mimoza

Özel Üye
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
726
Tepkime puanı
9
Puanları
0
Şehir:
Samsun
aşık olacaksın arkadaş..Dtedavisi bu:D:D
 

havva578

Özel Üye
Katılım
28 Kas 2007
Mesajlar
314
Tepkime puanı
9
Puanları
0
peki o moralle insan nasıl yatıpta uyuyabilir zaten moralin bozuk insanın uykusu kaçar o moralle şahsen benim öyle olur
 

Gül Demirbilek

Özel Üye
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
50
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Şehir:
Mersin
her insanın durumlar karşındaki tepkileri farklı olur..bazıları canı sıkkın oldugunda çok yer..bazıları yemez ..bazıları çok uyur bazıları uymaz..benim canım sıkkın oldugunda bendeki tepkide çok yeme olur mesala:)
 

ogrenci_84

Özel Üye
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
158
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Şehir:
Adana
Birde Bu Yön Var

peki o moralle insan nasıl yatıpta uyuyabilir zaten moralin bozuk insanın uykusu kaçar o moralle şahsen benim öyle olur[/QUOTE

İNSANOĞLU BİRŞEYİ YAPABİLİRSE YANİ İSTERSE GERÇEKLEŞTİRMEZ Mİ?BİRŞEYİ NEKADAR İSTEMEYEREK YAPARSA OKADAR BAŞARISIZ OLUR.BİRDE BU YÖNDEN DÜŞÜNÜN:)
 

incilay

Yeni Üye
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
uykusuzluk sinir yapıyor kesinlikle size katılıyorum.müzik ruhun gıdası.işyerinde akşamüzeri dinliyorum.ve işe gitmeden erken saatte.günüm neşeli geçsin diye tavsiye ediyorum:)
 

hayata_gul

Yeni Üye
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bence otur ağla ağladıktan sonra rahatlamış ve yorulmuş olduğunu göreceksin
 

hayata_gul

Yeni Üye
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
:):)bence otur ağla ağladıktan sonra rahatlamış ve yorulmuş olduğunu göreceksin
 

volkii

Yeni Üye
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
208
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Şehir:
İstanbul
En iyi yöntem aç bir bjk marşı kendıne gel :D
 

suzanc

Yeni Üye
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bizimle paylaştığınız için teşekkürler
 

duygusu

Yeni Üye
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
36
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Şehir:
İstanbul
ömür billah uyuyamam gerçi ben normalde de uyuyamam genelde temizlik yaparım:)müzik dinlerim bazen... hayat ,insanlar herşeyy bozulmuş yaaa ,
 

**PANDORA**

Özel Üye
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
305
Tepkime puanı
5
Puanları
0
Şehir:
Ankara
Uzmanlar, içinde endorphin bulunan besinlerin insanı mutlu ettiğini belirterek, bu maddeyi en çok barındıran besinleri açıklamış

Çilek, üzüm, muz, dondurma, çikolata gibi besin ve meyveler insanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlıyor.özellikle çikolatanın mutluluk hormonlarını destekleyici bi etkisi var. cidden etkisini göreceksiniz moraliniz bozuksa çikolata yeyin...
 

z.bed79

Yeni Üye
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Şehir:
Adana
Benden de farklı bir tavsiye olsun. İnşirah suresini okuyup dua edin. Dua etmek ve size verilenlere, sahip olduğumuz şeylere şükretmek kadar, insanın moralini düzelten, hayata olumlu bakmaya sebep olan başka birşey daha yoktur. Her sabah kalkar kalkmaz şükredin arkadaşlar.
 

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

REKLAMLAR

Forum istatistikleri

Konular
17,269
Mesajlar
134,109
Kullanıcılar
90,463
Son üye
kerimtuzcu
Üst